пятница, 20 апреля 2012 г.

Модуль 4. Рефлексія

       Цей модуль допоміг мені уточнити Основні запитання проекту та обдумати оцінювання в проекті.Основні запитання дадуть можливість моїм учням осмислити місце і роль періоду "застою" у вітчизняній історії, проаналізувати різні підходи дослідників до оцінки цієї доби,на основі знайдених фактів учні сформують власну оцінкц та власне ставлення до вивченого періоду.
        Працюючи з матеріалами Модуля, я зрозуміла,що велике значення для виконання проекту має його оцінювання. Оцінювання повинно носити формуючий характер,тобто повинно бути не одноразовою подією, а безперервним процесом впродовж усієї роботи над проектом. Я прийшла до висновку, що  таке оцінювання стане інструментом для вдосконалення та зросту моїх учнів. Завдяки формуючому оцінюванню я зможу докладніше дізнатися про потреби моїх учнів і зможу коригувати процес викладання з метою покращення досягнень учнів.
      Після опрацювання модулю 4 мені захотілося дещо змінити у моїх підходах до оцінювання в процесі викладання історії : урізноманітнити стратегії та засоби оцінювання, вести оцінювання упродовж усього навчального циклу, а особливо - залучати учнів до процесу оцінювання. Дуже добре, що в матеріалах модуля подані вже готові зразки інструментів оцінювання- це допомагає мені обрати інструменти, які можна використати в моєму проекті.


Комментариев нет:

Отправить комментарий