среда, 18 апреля 2012 г.

Модуль 3. Рефлексія


              Опрацювавши матеріали модуля 3, я прийшла до висновку, що дослідницькі навчальні проекти допоможуть моїм учням розвивати навички мислення 21 століття та навички мислення вищих рівнів.
            Робота над дослідницькими проектами спонукає, на мою думку, учнів до цільового відбору інформації з різних джерел, в тому числі і з мережі Інтернет, до критичного її опрацювання,до її всебічного аналізу,синтезу нового інтелектуального продукту та оцінювання як отриманої інформації, так і своїх дій щодо неї. Реалізація дослідницьких проектів має,як  для мене, ще ряд переваг : вона сприяє формуванню в учнів таких соціальних навичок, як комунікативні навички та навички співробітництва,-адже переважна більшість проектів здійснюється у групах :учень отримує можливість «приміряти» на себе різноманітні соціальні ролі, у тому числі і роль лідера (навички лідерства та відповідальності). Проектна діяльність відіграє, на моє переконання, важливу роль і у формуванні таких навичок 21 століття,як інформаційна грамотність. Медіа-грамотність,ІКТ-грамотність,-адже вся проектна діяльність учня,починаючи від пошуку інформації і до презентації проекту пов’язана з формуванням умінь і навичок використання інформаційних технологій.
              Під час опрацювання вправ модуля 3 я зробила висновок,що важливу роль в успішному виконанні дослідницького проекту відіграють основні запитання (ключові, тематичні,змістові). Вони сприяють розвитку мислення і спонукають учнів до дії, заохочують школярів використовувати навички мислення високого рівня,допомагають структурувати фактичні дані,тому вчитель повинен приділити велику увагу розробці ефективних основних запитань.

Комментариев нет:

Отправить комментарий