понедельник, 16 апреля 2012 г.

Модуль 2


         Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме-те,що метод проектів надає широкі можливості для навчання кожного учня. Я зрозуміла, що проектна діяльність дає мені змогу долучити до вирішення проблемних ситуацій, які виникають у процесі навчання та реальному житті, до виконання дослідницької роботи. Для мене важливо,що учні, будучи включеними до проектної діяльності,вчаться ефективно працювати у малих групах:це сприяє формуванню у них комунікативної та соціальної компетентностей.
              Я прийшла до висновку, що докладний та деталізований план вивчення теми допоможе мені правильно та раціонально організувати навчання учнів. Використання ефективних інструментів оцінювання дадуть мені можливість об’єктивно оцінити навчальну діяльність кожного учня, відслідковувати його досягнення та зростання обсягу його знань та вмінь з певної теми. На мою думку, важливо те,що Планом передбачається диференціація навчальної діяльності учнів з різними навчальними потребами. Таке планування дозволить мені залучити до проектної діяльності учнів з певними індивідуальними особливостями, допоможе мені не залишити жодного учня в класі поза увагою. Зробить навчання цікавим і посильним для кожного школяра.
            

Комментариев нет:

Отправить комментарий